Optoma Projector HD20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Optoma Projector HD20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

redbullgsxr22 30-06-2010
Geschreven voor: Optoma Projector HD20

deze beamer gekocht, als vervanger van mijn hd65 waar ik al erg tevreden over was! toch een duidelijk verschil vanaf het eerste moment dat ik de beamer aansloot, kleuren lijken wat dieper, en beeld scherper ondanks ik alles nog in de originele settings heb staan. heerlijk om op te gamen, en films te kijken! natuurlijk wel full hd.

rronnyboy 10-06-2010
Geschreven voor: Optoma Projector HD20

Ben het volledig met deze meneer R.J. Kranen eens.

Prijs kwaliteit top Full-HD Beamer.

+ punt: zeer goede beeldkwaliteit en kleuren.
duidelijk menu.

- puntjes : 1700 lumen is voor daglicht te weing , moet echt verduisteren.
- als je geen receiver gebruikt maakt hij best wel geluid.

Al bij al een zeer tevreden veeleisend gebruiker voor deze prijs.

R.J. Kranen 30-04-2010
Geschreven voor: Optoma Projector HD20

Een werkelijk uitstekende beamer. Scherp, helder beeld, fantastische kleuren, ruim voldoende contrastverhouding. Een feest om films via deze beamer te bekijken, zeker als het om Blue Ray discs gaat. Ook voor presentaties heel goed te gebruiken. Snelle en makkelijk communicatie met de pc (goede herkenning van en aanpassing aan elkaar). Uitgebreid edoch eenvoudig menu met vele mogelijkheden. Heeft de beamer dan geen minpunten. In verhouding tot de prijs: zeker niet! Echter, zonder de prijs in aanmerking te nemen, zijn er twee (kleine) punten die iemand met een grote beurs anders zou willen zien. De lichtopbrengst is prima, maar bij gewoon daglicht zou je een iets hogere opbrengst kunnen wensen. Althans, wanneer gebruik wordt gemaakt van de standaard instellingen. Bij de meest heldere instelling is de lichtopbrengst hoger, maar maakt de beamer duidelijk meer geluid. Dat kan storend zijn. Conclusie: wie voor een relatief zeer zachte prijs een Full-HD beamer wenst, doet aan deze HD20 beslist geen miskoop. Integendeel!

Koen21 31-12-2009
Geschreven voor: Optoma Projector HD20

Ik ben geen beamer kenner heb maar een paar andere beamers gezien. Ik vind het beeld van de Optoma erg mooi. Ik gebruik hem voor PS3 en Blu-ray. En wat mensen schrijven over dat geluid dat begrijp ik niet. Vind hem echt heel stil je hoort hem amper.
Alleen als je hem uit zet bij het koelen gaat de ventilator even een paar seconden op volle toeren.
De beamer staat bij mij naast me op de bank (op oor hoogte) als ik film kijk. Het geluid is vind ik heel minimaal.

Handige afstandsbediening die licht geeft in het donker zodat je de knopjes kunt vinden in het donker. Verder ziet het apparaat er zelf ook mooi uit.

Duurzaamheid kan ik niets over zeggen daar heb ik hem te kort voor.

RoKaDeNe 21-12-2009
Geschreven voor: Optoma Projector HD20

Heb de beamer nu 3 weken in mijn bezit en ik vind het een superaankoop na een orientatieperiode van 4 maanden. Volgens mij de enige HD-beamer onder de 1000 euro. Omdat de ruimte goed te verduisteren is bij mij heb ik op mijn zwarte wand een scherm 16:9 met mat-witte latex geverfd waarbij de breedte 236 cm is. Heb een afstand van 4 meter aangehouden (advies bij 236cm is tussen 355 en 420) en hij hangt 220 hoog....Blu-ray is subliem...laat het WK maar komen!!...;-)...

Rik32 31-08-2009
Geschreven voor: Optoma Projector HD20

Ik heb deze beamer nu ongeveer 1 week, en kan zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Perfect beeld. Ik heb hem aangesloten op mijn PS3 (is tevens mijn blu-ray speler) en Digitale TV, vooral wanneer ik blu-ray kijk via de PS3 is het beeld fantastisch scherp en vol van kleur. Heb verschillende beamers gezien, maar voor dit geld heb ik nog geen betere gezien, wanneer ik visite krijg en de PS3 aanzet kijken ze hun ogen uit!
Ik ben zeer tevreden, is het geld meer dan waard, aanrader!!